🔸رتبه سومِ شهرستان نطنز در استان اصفهان، از نظر میزان بازدید از جاذبه های گردشگری

🔸فرماندار شهرستان نطنز با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب و وجود ظرفیت های قابل توجه در شهرستان، اظهار داشت: نوروز امسال شهرستان نطنز با ۲۶۷.۰۰۰ بازدید، رتبه سوم را از لحاظ تعداد بازدیدکننده به خود اختصاص داده است. وی تصریح نمود وجود امامزادگان واجب التعظیم آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) در بخش امامزاده و همچنین […]

🔸فرماندار شهرستان نطنز با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب و وجود ظرفیت های قابل توجه در شهرستان، اظهار داشت: نوروز امسال شهرستان نطنز با ۲۶۷.۰۰۰ بازدید، رتبه سوم را از لحاظ تعداد بازدیدکننده به خود اختصاص داده است.
وی تصریح نمود وجود امامزادگان واجب التعظیم آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) در بخش امامزاده و همچنین امامزاده شاه سلطان حسین(ع) در بخش مرکزی، مسجد جامع نطنز، اماکن میراثی و تاریخی، آداب و رسوم شهرها و روستاها، هوای مطبوع و طبیعت بکر و … جهت حضور مسافران تاثیر بسزایی داشته است.
ظریفی خاطر نشان کرد: نزدیکی کوهستان کرکس با کویر (۲نوع آب هوای کویری و کوهستانی)در شهرستان، تاثیر زیادی در جذب گردشگر داشته و مواردی همچون وجود ۳هتل بوتیک و همچنین تنها هتل ۴ستاره شهرهای استان و اکو کمپ توریستی و همچنین وجود روستاهای دیدنی از جمله ابیانه از موارد مهمی بوده که توانسته در بحث گردشگری و فراهم نمودن شاخص های حضور مسافر، مد نظر قرار گیرد.
فرماندار نطنز گفت:مدیریت شهرستان و کلیه ادارات از چند هفته قبل، خود را مهیای حضور گردشگران کرده بود تا نوروز امسال شاهد مشکلات و تنش های مختلف نشویم.
بازدیدهای مرتب و سرزده در دستور کار قرار گرفت تا با نظارت مستقیم شخص بنده، معاون فرماندار، بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی بتوانیم مشکلات را در صحنه مدیریت کنیم.
ظریفی همچنین در ادامه یادآور شد شهرستان نطنز در حال حاضر ۱۵۴۰ تخت فعال در مراکز بومگردی ،اقامتگاه سنتی، کمپ گردشگری و هتل دارد و انشالا تا سال آینده نیز تعداد ۵۲۰ تخت جدید به بهره برداری خواهد رسید.

ایشان تاکید نمود برای سالهای بعد حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری ؛ ایجاد زیر ساخت مناسب در بحث گردشگری مثل ساخت مساجد و سرویس بهداشتی و وسایل و امکانات رفاهی مناسب ،نصب تابلو راهنمایی بخصوص شناسایی نطنز در اتوبان ها و جاده های اصلی، تبلیغات در فضای مجازی تاثیرات بسزایی خواهد داشت.
فرماندار نطنز درپایان از زحماتی که همه مسئولین برای فراهم نمودن آسایش و نشاط نوروزی بویژه در ادارات میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، شهرداری ها، اوقاف، نیروی انتظامی، مدیریت امامزاده ها، دهیاری ها، ادارات خدمات رسان و … متحمل شدند، قدردانی نمود.
#نطنز #آقاعلیعباس #گردشگری #فرمانداری

_نطنز #ظریفی

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =