🔹 اولین جلسه مجمع سلامت به ریاست فرماندار شهرستان نطنز و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با حضور سایر نهادهای دولتی و خیرین و تشکل های غیردولتی در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار گردید.

🔹 اولین جلسه مجمع سلامت به ریاست فرماندار شهرستان نطنز و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با حضور سایر نهادهای دولتی و خیرین و تشکل های غیردولتی در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار گردید. مگر میشود با یک لوح تقدیر یا حتی مبالغ هنگفت، از پرستار و پزشکی تشکر کرد که هم نگران سلامتی […]

🔹 اولین جلسه مجمع سلامت به ریاست فرماندار شهرستان نطنز و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با حضور سایر نهادهای دولتی و خیرین و تشکل های غیردولتی در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار گردید.

مگر میشود با یک لوح تقدیر یا حتی مبالغ هنگفت، از پرستار و پزشکی تشکر کرد که هم نگران سلامتی بیمارش هست.  و هم به وقت رفتن به منزل استرس انتقال ویروس به نوزادش و یا پدر و مادر کهنسالش را دارد. باید به احترامشان رمان ها و داستان ها و تاریخ ها نگاشت.

ظریفی با اشاره به ایثار پرستاران و کادر درمان، گفت: مگر میشود با یک لوح تقدیر یا حتی مبالغ هنگفت، از پرستار و پزشکی تشکر کرد .که هم نگران سلامتی بیمارش هست و هم به وقت رفتن به منزل استرس انتقال ویروس به نوزادش و یا پدر و مادر کهنسالش را دارد. جز عشق ورزی و خدمت صادقانه هیچ انگیزه ای برای ایثار این عزیزان وجود ندارد. و باید به احترامشان رمان ها و داستان ها و تاریخ ها نگاشت.
فرماندار، ضمن تقدیر از مجموعه بهداشتی و درمانی شهرستان و کلیه کادر پزشکی و پرستاران گرانقدر به اهمیت حضور خیرین در حوزه بهداشت و درمان در جهت رفع مشکلات و چالش‌های این حوزه اشاره کرد و

افزود: برخی از نیازها و چالشهای حوزه سلامت نیازمند حضور خیرین می باشد.  و الحمدالله شهرستان نطنز تاکنون از ظرفیت خیرین برای رفع نیازها و ارتقاء سطح خدمات دهی به مردم و جامعه به خوبی بهره مند گردیده است.
ایشان همچنین از فعالیت و هماهنگی و همکاری های بین بخشی کلیه دستگاههای اجرایی. در کنار مجموعه درمانی شهرستان نطنز بالاخص در مقطع شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر نمود .و موفقیت و عملکرد درخشان حوزه سلامت را مدیون هم افزایی خیرین و سازمانهای مردم نهاد در کنار دستگاههای اجرایی عنوان کرد.
فرماندار نطنز همچنین گفت: نمی توان نقش موثر ادارات مختلفی. که در حوزه بهداشت و درمان وظیفه ذاتی نداشته . ولی با انگیزه فراوان به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمدند.و تلاش مداوم داشتند .را نادیده بگیریم.
در پایان از تعدادی از دست اندرکاران حوزه سلامت تقدیر و تشکر بعمل آمد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نطنز

پیشینه تاریخی و گردشگری شهرستان نطنز

استانداری اصفهان

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =