🔷جلسه شورای اداری شهرستان نطنزدر تاریخ ۲۶خرداد ۱۴۰۱ با حضور مهندس اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز تشکیل شد.

🔷جلسه شورای اداری شهرستان نطنزدر تاریخ ۲۶خرداد ۱۴۰۱ با حضور مهندس اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز تشکیل شد. 🔹در ابتدای جلسه بعد از تلاوت ایاتی از قران کریم،  فرماندار شهرستان ضمن عرض خوشامدگویی خدمت نماینده دولت ،جناب مهندس اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس […]

🔷جلسه شورای اداری شهرستان نطنزدر تاریخ ۲۶خرداد ۱۴۰۱ با حضور مهندس اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز تشکیل شد.
🔹در ابتدای جلسه بعد از تلاوت ایاتی از قران کریم،  فرماندار شهرستان ضمن عرض خوشامدگویی خدمت نماینده دولت ،جناب مهندس اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور به  ارایه گزارشی مختصر از برنامه‌های انجام شده پرداخت و  از همدلی بین مسئولین و مدیران شهرستان تقدیر نمود. در ادامه تعدادی از مسولین ضمن ارایه گزارش عملکرد به صورت کلی به بیان مشکلات و کمبودهای شهرستان پرداختند .مسائلی همچون مشکلات کمبود زمین برای واگذاری به افراد فاقد مسکن و جوانان در بخش مرکزی و امامزاده و همچنین مسکن ملی ،اثرات تخریبی معادن و از بین رفتن کوهستانها و برداشتهای بی رویه،مشکلات فاضلاب،تاسیس اورژانس هسته ای، مشکلات راه آهن بادرود،بهسازی جاده های نطنز کاشان و بادرود کاشان،توجه به منابع آبی شهرستان،وجود آب آشامیدنی ناسالم،توجه به حوزه گردشگری و احیای قنوات از جمله مسائلی بود که به عنوان مطالبات مسولین در جلسه مطرح شد.
🔹در ادامه معاون رئیس جمهور به ایراد صحبت پرداخت . ایشان شهرستان نطنز را منطقه ای پربرکت معرفی کرد و دین و ایمان و سختکوشی مردم شهرستان راموجبات فراهم شدن برکت الهی در نطنز دانست .
🔹رئیس سازمان انرژی اتمی کشور مهمترین مساله در شهرستان نطنز را مساله آب  دانست و ادامه داد که باید به  حفظ،استفاده بهینه و بازچرخانی ان توجه ویژه داشت.وی با اشاره به تلاش های موثر فرماندار در مورد کشت گلخانه های عباس اباد و استفاده بهینه از آب و ایجاد  فرصت های اشتغال اظهار داشت که مسولین بایدسعی کنند با سیاستها و رفتارهای خود به گونه ای عمل کنندکه جمعیت روستایی شهرستان تثبیت شود تا آنها بدلیل موارد زیرساختی از روستا دلزده نشوند و با اشاره به تسهیلات اشاره شده در  تبصره ۱۸ قانون بودجه یاداور شد که  اعتبارات ارزان قیمت برای متقاضیان به منظور توسعه  الگوی کشت غیرغرقابی و جایگزین تخصیص داده میشود.
🔹درخصوص مباحث اب و پساب در نطنز از مسولین خواستند تا برنامه ریزی های لازم انجام شود و ایشان هم شخصا قول مشارکت و کمک دادند تا هم آب بهداشتی گوارا و غیر مخاطره انگیز و  هم وارد شدن پساب به چرخه طبیعی و کاهش فشار به ذخایر طبیعی به منظور رضایت مردم  مد نظر باشد و اظهار داشت با  یک نهضت فکری و طراحی و مهندسی عملیاتی میتوان تغییرات اساسی بوجود آورد   .
🔹ایشان در پایان درخصوص طرح ملی مسکن در نطنز و بادرود اشاره نمود که با راه حلهای  فنی و آنی   قابل حل می باشد و چنانچه جایی مشکل اداری هست به ایشان جهت مساعدت اطلاع داده شود.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نطنز

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =