فرماندار شهرستان نطنز به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی را صادر نمود

فرماندار شهرستان نطنز به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی را صادر نمود بسمه تعالی حقیقت گویی و حقیقت محوری تلاشگران عرصه خبر، زمانی که با ارزش های اسلامی و بایسته های انقلابی همراه میشود، مصداق یاری دین خدا خواهد بود. امسال ۱۷مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی، […]

فرماندار شهرستان نطنز به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی را صادر نمود
بسمه تعالی
حقیقت گویی و حقیقت محوری تلاشگران عرصه خبر، زمانی که با ارزش های اسلامی و بایسته های انقلابی همراه میشود، مصداق یاری دین خدا خواهد بود.
امسال ۱۷مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی، را درحالی گرامی میداریم. که همزمان شده است با عاشورای امام حسین(علیه السلام).

و چه کسی می تواند نقش خبرنگاران را در دفاع از حقیقت منکر شود!
اگر همه روزها عاشوراست، پس جنگ بین حق و باطل همیشگی است و مگر میشود در این جنگ، به سکوت نشست و بلا موضع بود و فقط نظاره گر!؟
در زمانه ای زیست میکنیم که جبهه باطل، با تمام عداوتش، تمام ابزار رسانه ایش را تجهیز کرده و برای از میدان به در کردن عناصر جبهه حق، انواع ترفندها را به کار می بندد .تا حلقوم حق را پاره کند و سپس با همان رسانه های جیره خوارش کار شنیعش را موجه نشان دهد!
فطرت پاک مردم جهان هر روز می بینند که چگونه کودکان و زنان و مردم بی گناه توسط دژخیمان عالم پرپر میشوند. و صدای بوق های رسانه ای شان بلند است که اینها تروریست هستند!
اکنون اما فکر و دست و قلم و تصویر در خدمت خبرنگاران انقلابی و تلاشگران عرصه رسانه در جهان توانسته است به کمک عناصر جبهه حق بیاید.

و اما از نگاه مدیریتی، مطالبه گری اصولی و مبتنی بر آگاه سازی توسط شما اهالی رسانه، متضمن رشد و بقای حکومتی مردمی خواهد بود و شفاف شدن کاستی ها میتواند مسئولین را برای خدمت رسانی تجهیز کند و در همین راستا تیغ انتقادات منصفانه شما را به جان میخرم. چراکه معتقدم باعث حل مشکلات مردم و شهرستان خواهد بود.

فلذا منزلت شما عزیزان در یک افق گفتمانی و در سطح تمدن سازی، کم نظیر است و بسیار رفیع.
جهان بینی دقیق و بسیطِ یک عنصر رسانه ای که حاملِ عَلَمِ اسلام و انقلاب است،. می تواند چنان تاثیر ژرف و عمیقی در معادلات اجتماعی بگذارد. که تصورش سخت خواهد بود.
این رسانه ها هستند. که میتوانند با حق محوری و مطالبه گری خود، رشد یک جامعه انسانی و تعالیِ دانشی مردم یک دیار را کلید بزنند.
این شما عزیزان هستید که می توانید حرکت اصیل و بنیادین مورد نیاز مردم را جلوداری کنید.
اینک فرصتی پیش آمده تا حضور و فعالیت بی شائبه و مخلصانه شما عزیزان، مدیران رسانه ها، خبرنگاران، تصویربرداران و فعالان عرصه خبر و رسانه در شهرستان نطنز، را قدر بدانم. و از زحمات شبانه روزی تان تشکر کنم.
همچنین لازم می دانم به طور ویژه از زحماتی که شما عزیزان در طول چند ماهی که بنده خادم مردم شریف شهرستان هستم، .متحمل شده اید، تشکر کنم و از خداوند متعال میخواهم اجر زحمات شما بزرگواران را مضاعف نماید.
محمد ظریفی
فرماندار شهرستان نطنز

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =