نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد شهرستان پس از چندین سال برگزار شد

نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد شهرستان پس از چندین سال برگزار شد فرماندار: ششصد و یازده میلیارد ریال گردش مالی سازمان های مردم نهاد خیریه ها در طول دوران فعالیت در شهرستان نطنز. را میتوان فرصت ارزشمندی برای عبور از مشکلات اجتماعی در نظر گرفت. به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی جلسه […]

نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد شهرستان پس از چندین سال برگزار شد

فرماندار: ششصد و یازده میلیارد ریال گردش مالی سازمان های مردم نهاد خیریه ها در طول دوران فعالیت در شهرستان نطنز. را میتوان فرصت ارزشمندی برای عبور از مشکلات اجتماعی در نظر گرفت.

به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی جلسه ای با حضور فرماندار و مدیران عامل سازمان های مردم نهاد شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.
🔻 محمد ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در این نشست. با بیان اینکه توجه به توسعه همه جانبه و برخورداری از جامعه ای. سالم و پویا نیازمند ترویج ارزشهای اخلاقی و دینی و مسئولیت پذیری است. و این امر، اهمیت سرمایه های اجتماعی و مشارکت مردمی را دو چندان می کند اظهار داشت: از افتخارات شهرستان نطنز، جایگاه و فعالیت بی نظیر سازمان های مردم نهاد در زمینه فعالیت های اجتماعی و خیریه هاست و با عنایت به استقرار دولت محترم مردمی، سرفصل جدیدی در حوزه توسعه و حمایت از تشکل های غیردولتی و مشارکت آگاهانه سازمان های مردم نهاد ایجاد شده است.
ایشان در ادامه اینگونه بیان کرد که خدمات سازمان های مردم نهاد در کل کشور و متناظر آن در شهرستان نطنز در بعضی حوزه ها آنقدر گسترده و ارزشمند است .که توانسته است در کنار دستگاههای اجرایی در بحران هایی نظیر مقابله با بیماری کرونا و آسیب های اجتماعی نقش بسیار ارزنده ای ایفا نماید و در عبور از بحران ها تاثیر گذار باشند
قابل ذکر است. بیش از ۵۰ تشکل مردم نهاد در شهرستان فعالیت دارند،. که از این تعداد بالغ بر ۲۰ مجوز مربوط به خیریه‌ها و ۳۰ سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف اجتماعی اعم از : خانواده آسیب های اجتماعی بانوان_جوانان _حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و حقوق شهروندی و غنی سازی اوقات فراغت است.
✔ رویکرد فرمانداری شهرستان توسعه کمی و کیفی و متوازن سمن ها است .و با عنایت به نگاه حمایتی دولت جدید، زمان صدور مجوز تشکل ها ۵۰ درصد کاهش یافته است.
در این نشست مسئولین تشکل ها و سازمان های مردم نهاد نیز ، چالش ها و مشکلات و موارد پیش روی حوزه فعالیت خود در زمینه های فرهنگی مذهبی، اجتماعی، محیط زیست و … را مطرح نمودند.
گفتنی است چندین سال بود که چنین نشست هم اندیشی بین سمن ها در شهرستان برگزار نشده بود و پیشنهادات و تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نه =