برنامه ریزی برگزاری پیاه روی اربعین در شهرستان نطنز

برنامه ریزی برگزاری پیاه روی اربعین در شهرستان نطنز علاوه بر برگزاری جلسات مفصل و شورای هماهنگی ترافیک شهرستان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن پیاده روی ها در روز اربعین حسینی، امروز و دیروز هم فرماندار همه دستگاه های مسئول را فراخواند تا به صورت میدانی و ملموس موضوعات بررسی شود و از روند […]

برنامه ریزی برگزاری پیاه روی اربعین در شهرستان نطنز

علاوه بر برگزاری جلسات مفصل و شورای هماهنگی ترافیک شهرستان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن پیاده روی ها در روز اربعین حسینی، امروز و دیروز هم فرماندار همه دستگاه های مسئول را فراخواند تا به صورت میدانی و ملموس موضوعات بررسی شود و از روند پیشرفت اقدامات مطلع باشد.
در همین راستا دیروز مسیر پیاده روی امامزاده رقیه(علیها سلام) تا امامزاده احمد(علیه السلام) بررسی شد. و امروز مسیر پیاده روی منتهی به امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(علیهم السلام) به صورت عینی و میدانی بررسی و تاکیدات جدید انجام شد.
محمد ظریفی ضمن خداقوت به همه ادارات و نهادهای مرتبط، خصوصا فرماندهی انتظامی شهرستان، پلس راه، پلیس راهور، راهداری، شهرداری ها، ادارات خدمات رسان آب و برق و گاز و مخابرات و … از همه ادارات درخواست پیگیری مجدانه و پیشدستانه برای حل مشکلات را داشت. و در این دو بازدید تصمیمات جدید اتخاذ و امکانات لازم تا حد امکان فراهم شد.
ضمنا محدودیت های ترافیکی روز شنبه(فردا) در شهرستان از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر به شره زیر است:

۱. مسیر رفت از میدان امام خمینی (ره) بادرود به سمت امامزاده آقا علی عباس (ع) پیاده روی برقرار است و تردد خودرو با محدودیت و با سرعت بسیار کم و در یک لاین انجام میشود. و بهتر است رانندگان محترم از مسیرهای دیگر و یا خارج از ساعات مقرر حرکت کنند.
۲. از امامزاده رقیه خاتون نطنز(س) تا امامزاده احمد(ع) روستای خفر پیاده روی برقرار است. و جاده مزرعه خطیر از ورودی امامزاده رقیه خاتون تا تقاطع محور نطنز بادرود مسدود بوده و تردد خودرو امکانپذیر نیست.

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =