پیام تشکر فرماندار بابت حضور و دلگرمی ها در مراسم ترحیم استاد علی ظریفی

پیام تشکر فرماندار بابت حضور و دلگرمی ها در مراسم ترحیم استاد علی ظریفی وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ سلام و ادب و احترام روزهای سخت و شب های سخت تری طی هفته گذشته سپری کردم و از شما عزیزان که در سخت ترین شرایط، خنکای وجودتان […]

پیام تشکر فرماندار بابت حضور و دلگرمی ها در مراسم ترحیم استاد علی ظریفی

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سلام و ادب و احترام
روزهای سخت و شب های سخت تری طی هفته گذشته سپری کردم و از شما عزیزان که در سخت ترین شرایط، خنکای وجودتان را از بنده دریغ نکردید تا سوزندگی داغِ فراقِ پدرِ حکیم و فرزانه ام را تحمل کنم، متشکرم.
یکی از تشبیهات حضرت پدر این بود که میگفتند هنرمند مثل درخت مو(انگور) ،سراسر عمرش از جوانی تا پیری برای جامعه منفعت است.
اما نکته خاص این تشبیه جایی بود که میگفتند آخرین لطف درخت مو برای مردم، در پائیز است که برگهایش بریزد . و مردم از خِش خِش خرد شدن برگ ها. زیر قدم هایشان لذت ببرند!
پائیر ۱۴۰۱ غمی را در خود ثبت کرد که به نقل از آشنایان و مقربین آن مرحوم، این روزها اصفهان و ایران و جهان، استادِ هنرمندِ حکیمی را از دست داده که فقط نزدیکان ایشان با توجه به شناخت و ارتباطشان میدانند در ورای هنر دست این بزرگمرد، چه ها در ذهن و قلبش داشت.
و خود مصداق این بیت شعری بود که مرتب زمزمه میکرد:
“اگر این ماهیان رنگی نبودند
در این تُنگ به این تَنگی نبودند”

از باب ادب و سپاسگزاری بر خود وظیفه میدانم از اقوام و دوستان، همه مسئولین و مدیران. محترم خصوصا استاندار اصفهان و معاونین ایشان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، فرمانداران استان اصفهان، امام جمعه نطنز، امام جمعه بادرود.، نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس، مردم فهیم، خونگرم و مهربان شهرستان نطنز، همکارانم در فرمانداری نطنز، دوستانم در شهرداری اصفهان، مدیران کل در استانداری و استان اصفهان، مدیران و مسئولین شهرستان نطنز تشکر و قدردانی داشته باشم که با صدور پیام های. تسلیت و تماس ها، این غم جانکاه را رقیق کردید و برایتان از خداوند رحمان، حضور در مرکب نورانی امام زمان(عج) را در عصر ظهور مسئلت می نمایم.
و امروز خود را بیش از پیش به خدمت به مردم مشتاق تر می بینم چرا که یکی از تاکیدات. و سفارشات عزیز از دست داده ام، این بود که ” آدمی را آدمیت لازم است”
و چه آدمیتی فراتر از خدمت به مردم نازنین و مهربان و قدرشناس شهرستان نطنز در تمام روستاها و شهرهایش.

والسلام
محمد
فرزندِ هنرمند فرهیخته
استاد علی ظریفی

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =