فرماندار نطنز در جلسه ستاد تسهیلات سفر: حضور گردشگران در نوروز ایجاد فرصتی برای گردش چرخ اقتصادی و انتقال فرهنگ و تمدن شهرستان خواهد بود.

فرماندار نطنز در جلسه ستاد تسهیلات سفر: حضور گردشگران در نوروز ایجاد فرصتی برای گردش چرخ اقتصادی و انتقال فرهنگ و تمدن شهرستان خواهد بود. اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان نطنز در اولین روز ماه پایانی سال به ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز در محل فرمانداری […]

فرماندار نطنز در جلسه ستاد تسهیلات سفر: حضور گردشگران در نوروز ایجاد فرصتی برای گردش چرخ اقتصادی و انتقال فرهنگ و تمدن شهرستان خواهد بود.

♦️اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان نطنز در اولین روز ماه پایانی سال به ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز در محل فرمانداری با حضور اعضا برگزار شد .در این جلسه ضمن تعیین کمیته های ده گانه نوروز۱۴۰۲ مقرر گردید تا دهم اسفندماه کلیه کمیته ها نسبت به برگزاری جلسات با اعضای خود اقدام و مصوبات را جهت جمع بندی به ستاد گزارش دهند.

محمد ظریفی در نشست امروز ، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از تعطیلات نوروزی برای اعتلای اقتصاد گردشگری شهرستان تاکید کرد و گفت: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی باید با تمام قوا خدمت رسانی به مسافرین و گردشگران را دنبال کنند ولی در عین حال باید بتوانیم صنعت گردشگری و توریسم در شهرستان را نیز تقویت اقتصادی کنیم. 🔹ایشان اینگونه ادامه داد که همه دستگاهها ضمن همراهی با یکدیگر ضرورتا سه موضوع سفر لذت بخش ،امن و راحت برای مسافران را مدنظر قرار دهند و با توجه به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ضمن رعایت مسائل عقیدتی و بعضا لزوم رهنمود و توصیه های لازم به گردشگران، ارزش گذاری فیوضات و شان ماه مبارک مدنظر قرار گیرد.

🔻وی عنوان کرد : توقع و انتظار داریم که در ایام نوروز علاوه بر فراهم نمودن گردش چرخ اقتصادی و رونق کسب و کارها ویژه کلیه صنوف ، انتقال هویت و تمدن شهرستان نطنز به صورت ویژه با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه انجام پذیرد. 🔹در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای سال گذشته مسولین بویژه در بحث ستاد اسکان مسافرین، حضور و اقامت گردشگران داخلی و خارجی را منوط به ارایه خدمات مطلوب به ایشان دانست .

┄┅┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┅┄┄ ↙️

کانال فرمانداری شهرستان نطنز https://eitaa.com/joinchat/1813577957C55a5e58795

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =