معاون سیاسی قوه قضائیه در جلسه شورای اداری در نطنز:ملت ایران همواره توطئه دشمن را خنثی می کند

معاون سیاسی قوه قضائیه در جلسه شورای اداری در نطنز:ملت ایران همواره توطئه دشمن را خنثی می کند فرماندار نطنز:افراط و تفریط در بحث معادن قابل قبول نیست. و چه خوب است منفعت این نعمت الهی برای کل مردم لحاظ شود. معاون سیاسی قوه قضائیه امروز ۱۵اسفند ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز. اظهار […]

معاون سیاسی قوه قضائیه در جلسه شورای اداری در نطنز:ملت ایران همواره توطئه دشمن را خنثی می کند

فرماندار نطنز:افراط و تفریط در بحث معادن قابل قبول نیست. و چه خوب است منفعت این نعمت الهی برای کل مردم لحاظ شود. معاون سیاسی قوه قضائیه امروز ۱۵اسفند ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز. اظهار داشت:دشمن در طول ۴۴ سال گذشته. علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کرده تا بزرگ ترین سرمایه کشور یعنی انقلاب اسلامی را از ما بگیرد . اما ملت ایران همواره با هوشیاری خود توطئه دشمن را خنثی می کند. وی افزود:تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی بر کشور ، ترور مردم توسط منافقان،کودتای نوژه و غیره ازجمله تلاش های مذبوحانه دشمن علیه کشور بوده که همواره با لطف خدا و حضور . مردم در صحنه خنثی شده است. دکتر سراج اظهار نمود: اغتشاشات اخیر، موضوع خانم امینی بهانه بود چون دشمن بنا داشت ۱۱ اردیبهشت کارش را شروع کند که با هوشیاری مردم ناکام ماند،هزاران میلیارد تومان در رسانه های معاند علیه ملت ایران هزینه می کنند و ما باید با هم متحد باشیم تا دشمن مثل همیشه با شکست مواجه شود.

معاون سیاسی قوه قضائیه گفت:مردم با وجود مشکلات معیشتی از نظام اسلامی حمایت کردند و در راهپیمایی. ۲۲ بهمن با حضورپرشو.ر خود مشت محکمی بر دهان دشمن زد و اگر ما متحد باشیم دشمن همواره با شکست مواجه خواهد شد. وی گفت:مقام معظم رهبری بعد از اغتشاشات عفو اعلام کردند و این اقدام در هیچ جای دنیا نظیر ندارد و باید قدردان نعمت ولایت باشیم.

ایشان افزود:رئیس قوه قضائیه به موضوع دیدار حضوری با مردم تاکید دارند و امروز همه معاونان این قوه، حجت الاسلام محسنی اژه ای را در سفر. به استان اصفهان همراهی می کنند و هر کدام از معاونان در یکی از شهرستان های. استان مستقر هستند. وی اظهار کرد: مشکل ساختمان های دادگستری ،ثبت اسناد و املاک و پزشکی قانونی نطنز را در جلسه شورای قضائی استان مطرح می کنیم و در این خصوص در آن جلسه تصمیم گیری می شود.

فرماندار نطنز هم در این جلسه گفت: شهرستان نطنز دارای ۴۰ بقعه متعلق به امامزادگان لازم التعظیم دارد از امامزاده آقاعلی عباس و محمد(ع) در بخش امامزاده تا امامزاده احمدبن موسی روستای. خفر وسایر امامزادگان در اقصا نقاط شهرستان که هر سال تعداد زیادی گردشگر مذهبی وارد شهرستان می شوند.

محمد ظریفی افزود:شهرستان نطنز قطب گردشگری استان اصفهان است به گونه ای که در ایام تعطیلات عید نوروز سال قبل رتبه سوم شهرستان گردشگرپذیر از حیث بازدید. اماکن تاریخی را به خود اختصاص داد و بزرگ ترین دامداری سنگین کشور نیز در این شهرستان قرار دارد. وی اظهار کرد: در نطنز حوزه معادن دغدغه مردم است و معتقدیم. که هم باید چرخ اقتصاد و صنعت و معدن و اشتغال بچرخد. و هم از تخلفات و دست اندازی های غیر قانونی و مخرب جلوگیری شود واز قوه قضائیه تقاضا داریم در این بخش حمایت لازم را از ما داشته باشد.

فرماندار نطنز گفت: موضوع معادن یک موضوع کشوری است. و باید از افراط و تفریط دوری جست و با یک نگاه حکیمانه و مبتنی بر عدالت تصمیماتی اتخاذ شود که نه تنها صنعتگران و اقتصادگران ذینفع باشند. بلکه منفعت وجود این نعمتهای الهی در منطقه شامل حال کلیه مردم گردد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =