فرماندار نطنز: طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف‌ کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در شهرستان نطنز همچنان ادامه دارد. 

فرماندار نطنز: طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف‌ کنترل و نظارت بر وضعیت. بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در شهرستان نطنز همچنان ادامه دارد. با هدف‌ کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، […]

فرماندار نطنز: طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف‌ کنترل و نظارت بر وضعیت. بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در شهرستان نطنز همچنان ادامه دارد.

با هدف‌ کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در شهرستان نطنز همچنان ادامه دارد. فرماندار نطنز در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان. گفت؛ از ابتدای اجرای طرح از تاریخ ١٠اسفندماه سال گذشته تا ١۵ فروردین. سالجاری بیش از ۴۵٠ واحد صنفی مورد هدف شامل رستوران، کیف و کفش،پوشاک،مجتمع بین راهی،بازار میوه و مرغ و گوشت. و روستاهای گردش پذیرتوسط اکیپ گشت مشترک بازرسی با حضور نماینده فرمانداری و سایر دستگاههای متولی مورد بازرسی قرار گرفت و برای ۵٣ واحد متخلف پرونده تشکیل شد که طبق بر آورد اولیه مبلغ ١٨٣٣٩٩٠٠٠٠ ریال ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده می باشد.

وی گفت بیشترین تخلفات در حوزه عدم درج قیمت ،گرانفروشی و عدم رعایت موارد بهداشتی بوده که با جدیت با آن برخورد شده است.

ظریفی افزود برای اولین بار در شهرستان نطنز هماهنگی برای برگزاری گشت مشترک بازرسی جهت پایش. مستمر بازار در این سطح صورت گرفته و ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارشناسان و بازرسان امر اظهار داشت حمایت از حقوق مصرف کنندگان. و البته متصدیان واحدهای صنفی از تاکیدات اینجانب به عوامل اجرایی گشت مشترک بازرسی می باشد. که تا حد زیادی در انجام این طرح مد نظر قرار گرفت .

وی در پایان گفت همشهریان عزیز می توانند کلیه تخلفات صنفی را از طریق شماره گیری ١٢۴ و ١٣۵ گزارش دهند و این اطمینان را داشته باشند که در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =