شورای اداری ۶ساعته در طرقرود با حضور بالغ بر ۲۶ اداره و دستگاه اجرایی شهرستان نطنز

شورای اداری ۶ساعته در طرقرود با حضور بالغ بر ۲۶ اداره و دستگاه اجرایی شهرستان نطنز فرماندار نطنز: اگر بنا باشد ما مسئولین صرفا بر اساس آئین نامه و قانون و بودجه، برنامه ریزی کنیم، یک رایانه بهتر و سریع تر از ما کار خواهد کرد. یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان نطنز با حضور فرماندار، […]

شورای اداری ۶ساعته در طرقرود با حضور بالغ بر ۲۶ اداره و دستگاه اجرایی شهرستان نطنز

فرماندار نطنز: اگر بنا باشد ما مسئولین صرفا بر اساس آئین نامه و قانون و بودجه، برنامه ریزی کنیم، یک رایانه بهتر و سریع تر از ما کار خواهد کرد.

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان نطنز با حضور فرماندار، دادستان، معاونین. فرماندار،بخشدار مرکزی، اعضا شورای شهر، شهردار طرقرود، مسئولین ادارات شهرستان و تعدادی. از معتمدین محلی در شهر طرقرود عصر چهارشنبه ۶اردیبهشت برگزار گردید.

محمد ظریفی در هشتمین جلسه شورای اداری محله محور تحت عنوان “طرح فجر خدمت” در طرقرود که از ساعت ۴بعدازظهر شروع. و تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت. اظهار نمود: دغدغه تمامی کارگزاران در دولت سیزدهم خدمت به مردم بویژه در مناطق محروم. و کمتر برخوردار شهری و روستایی است، فلذا بایستی سرعت و دقت در اعمال را جدی بگیریم. وی اذعان نمود. اگر بنا باشد ما مسئولین صرفا بر اساس آئین نامه و قانون. و بودجه، برنامه ریزی کنیم، یک رایانه بهتر و سریع تر از ما کار خواهد کرد.

حجه الاسلام محمدی ، دادستان شهرستان نیز طی سخنانی بر لزوم پیگیری دقیق و قاطع امور معیشتی. و خدماتی مردم توسط مسئولین تاکید کرد. و گفت: باید برنامه ریزی بلند مدت و اولویت بندی مسائل را جدی گرفت تا دچار اشتباه محاسباتی برای رفع نیازها نشویم.

در این جلسه درخصوص مسایل و موضوعات مختلف از جمله مخابرات ،بهداشت و درمان،راه و شهرسازی،کشاورزی و لایروبی قنوات. و رودخانه ها و امور مربوط به چاههای کشاورزی،محیط زیست و مسائل زیست محیطی و بازرسی. از معادن،نظارت بر ساخت و سازها،مسایل اموزشی،اب و فاضلاب ،برق و روشنایی معابر و امور ورزش و جوانان و …. بحث و تبادل نظر صورت گرفت و موارد مطرح و تصمیمات لازم . جهت رفع مشکلات و مسائل موجود اخذ گردید.

قابل ذکر است جلسات فجر خدمت که از اواخر سال ۱۴۰۰ رقم خورد با انگیزه خدمت سریع و بی واسطه به مردم در روستاها . و محلات کم برخوردار شهری به صورت ارتباط مستقیم همچنان ادامه دارد. و بالغ بر ۶۰درصد مصوبات با تلاش مسئولین اجرایی گردیده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفا منطقه بادرود برگزار شد امروز دوشنبه ۱۶ بهمن مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان معرفی شد. مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات افشین بارونی و معارفه علیرضا کیوان به عنوان مدیر جدید امور آبفا منطقه بادرود در محل فرمانداری شهرستان […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

فوری فرماندار شهرستان نطنز: صلاحیت ۴ داوطلب دیگر در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید. محمد ظریفی، رئیس هیات اجرایی انتخابات افزود: با تایید شدن افراد جدید، تعداد داوطلبین در حوزه انتخابات مجلس به ۲۷ نفر رسید.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدار دکتر کیان دهراب پور مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان با فرماندار شهرستان نطنز در دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان با فرماندار که صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل دفتر فرماندار انجام گرفت مسائل مربوط به انتقال خون در سطح شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات خوبی […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پنجمین پروژه عمرانی افتتاح شده در شهرستان نطنز ،اجرای روکش آسفالت روستای ورگوران می باشد در سومین روز از دهه فجر پروژه روکش آسفالت روستای ورگوران با حضور امام جمعه نطنز، فرماندار،معاونین وی،بخشدار مرکزی ،دهیار و اعضای شورای روستا و تعدادی از اهالی افتتاح گردید. قابل ذکر است پروژه مذکور با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد […]

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =